Manon B.
De eerste bestelling was helaas bij transport stuk gegaan maar dit werd meteen super netjes opgelost dus binnen paar dagen een nieuwe binnen! Echt top service!!
Marijke v.
Het ontwerp is heel snel gemaakt. En na goedkeuring ook snel bezorgd
Suzette S.
Erg blij met het ontwerp en heel snel geleverd
Bart H.
Enkel jammer dat mails in spambox komen.
Hettie H.
Het is werkelijk prachtig geworden.
Samantha Ö.
Meteen ontvangen! Scherpe kwaliteit, bedankt voor de goede service
Elfry B.
Prachtig, zoals gewoonlijk!
Franklin Z.
Geweldige kwaliteit! En.., snelle levering
Kimberly D.
Heel blij met de foto die ik liet maken. Jammer dat er geen antwoord/oplossing kwam bij een probleen
Elke T.
Top cadeau!!!! Heel mooi gedaan
Renaat K.
Goede design en perfecte levering !!!!
Bedankt
Chayenne T.
Super mooi en zeer tevreden
Natasja B.
Het duurde langer dan aangegeven werd maar uiteindelijk was het de moeite waard om te wachten
Lotte B.
De foto was hellemaal goed zoals ik had voorgesteld voor een verjaardags cadeau voor mijn moeder
Freya W.
Zo ongelofelijk mooi
Saroya E.
Weer heel erg blij met het resultaat!
Chelsea h.
Super blij mee, is echt prachtig geworden!
Suzan W.
Goede service, snelle levering en mooi kerstcadeau. Het was echt een superverrassing.
Chrissy K.
Snelle levering en super mooi resultaat
Kelly L.
Ons hond marley was vorige jaar overleden en we wilde en aandenken van haar en ze was een lieve hond.
Dus dankjewel voor deze mooie foto van haar, ik echt was sprakeloos toen ik het uitpakte, ik kreeg er zelf tranen van. Dank je wel!!!
Claudia A.
Het was het perfecte cadeau.
Tranen
Kyra V.
Het is een prachtig portret. Precies onze lieve, mooie, blije, bijzondere Max!
Heel blij mee!
Nadia J.
Very beautiful portrait, high-quality, delivery was extremely fast. This is a Christmas present, so I think the unknowing receiver will be very happy!
Linda V.
We hadden al een portret van een andere kat bij jullie vandaan. En nu dus de tweede. Super leuk resultaat. De kleur van haar ogen, ook een beetje om de foto heen. Maakt het nog mooier. Foto komt dus super mooi uit. En past perfect bij de andere. Het is een cadeau voor mijn man, dus ben wel benieuwd naar zijn reactie. Zijn meisje
Lydia H.
Zo prachtig gemaakt, heel erg blij mee!
Britt W.
Snelle service, verwerken aanpassingen snel en mooi. Echt een plaatje!
Dagmar T.
Al tweede keer een portrait besteld en steeds van de eerste keer een geweldig portrait gehad! Ook leuk dat je aanpassingen aan het ontwerp kan laten maken, maar tot nu nog niet nodig geweest ☺️
Arnoud S.
We zijn erg blij met onze bestelling van Dolly.
We hebben eerder al een bestelling van onze oude kat Flut een foto laten maken en daar hangt ze nu bij.
Helemaal blij zo :).
Mellissa U.
Het digitale bestand was mooi tot ik de geprinte versie ontving. Deze waren best wazig. Vanaf een afstand valt het niet zo op maar vind het toch jammer. Mijn eerste schilderijen waren van betere kwaliteit.
Jeffrey l.
Helemaal top . Mijn beste vriendin was heel blij mee . Dankjewel voor deze service.
Sabine S.
Precies zo als ik het wilde helemaal super
Tom G.
Prachtig gedaan . Zeer tevreden .
Peter A.
Ziet er goed uit. Tevreden
Edwin K.
Ziet er
Mooi uit.
Communicatie verliep prima .
Natascha N.
Ik kan nog geen fotos geven dat het ingebruik is tis voor mijn zoon ze verjaardag dat is 15 juli as ,maar ziet er super mooi uit !
Cindy L.
Super blij mee. Heel mooi gedaan.
Christine B.
Heel mooi, bedankt
Antoinet V.
Ik vind hem fantastisch.
Frank '.
Dit is het 2e schilderij wat we hebben gekocht doordat we een 2e hond hebben. En die kan natuurlijk niet ontbreken aan de muur. Bij het bestellen mijn voorkeuren opgegeven en dat is prima uitgevoerd. De digitale print was al fantastisch maar de echte was een supermooi moederdag cadeau voor mijn vrouw.
Iris W.
Heel mooi portret! Precies wat ik in gedachten had. Echt super !
Nynke K.
Het is echt onze Senna. Erg blij mee
Thijs R.
Heel mooi en super snel geleverd!
Milou L.
Erg tevreden! Super mooi resultaat en snelle levering
Sarah B.
Het is zo mooi gemaakt!! Prachtig
Charissa Z.
Zo onwijs blij met het resultaatzo dankbaar voor het mooie portret van onze overleden viervoeter. Dank jullie hiervoor.
Anne-Sophie p.
Très satisfaite de mon portrait, je la trouve magnifique, merci beaucoup pour la rapidité d'envoi et pour votre travail.
A bientôt
Esmee E.
Het resultaat van de foto is erg mooi geworden.Het is ook erg sprekend.
Kiara S.
Hele mooie poster!
Veerle E.
Snelle service, mooie kwaliteit
Nikkie T.
Prachtig, voor altijd een mooie herinnering
Wendy P.
Super tevreden mee had al 1 tje gekocht en heb direckt een 2 de gekocht omdat het zo mooi is
Mandy V.
Gewoon fantastisch
Blijvende herinnering aan mijn overleden hond
En een kostbaar geschenk
Wendy P.
Super mooi gedaan ben er echt blij mee .
Mijn hondje Quinny is gestorven op 28 december 2024 en dit maak me gelukkig zo zie ik ze toch een beetje .
Zeker als je droevig bent en je ziet u hondje aan de muur hangen dan is ze er toch nog een beetje bij .
Mvg Wendy P.
Barry d.
Prachtige illustratie van onze hond!
Michel B.
Super service en super mooi resultaat
Kimberly K.
Echt super tevreden ermee
Nathalie D.
Heel mooi schilderij
Jasmine V.
Heel mooi gedaan, precies echt.
Debby V.
Zo prachtig geworden, en wat een snelle service! Echt een aanrader
Zoë H.
Het schilderij is heel mooi geworden! Onwijs bedankt voor deze fantastische herinnering
Jolanda Z.
Ontzettend blij mee supermooi portret !!
Nico d.
Na het opsturen van drie foto's en mijn voorkeuren, werd er al snel een voorbeeld gestuurd.
Hierna heb ik twee maal een kleine verandering aangegeven met een prachtig eindresultaat tot gevolg.
Ben hier heel erg blij mee!!
Monique d.
Wat ben ik blij met dit portret. Super blij mee
Miranda E.
Erg mooie tekening van onze lieve Sam. Zo blijft de herinnering levendig.
Kelly L.
Ik heb een prachtig schilderij mogen ontvangen van mijn overleden paard.
Gina V.
Echt heel blij mee en echt heel mooi
Yoni A.
Ik had deze besteld voor mijn moeder wannneer we ons 1ste hondje hebben laten inslapen. Ze was er echt MEGA gelukkig mee! Het is zo mooi geworden en het is echt volledig ons hondje!
Sandra B.
Goede snelle service. 3 super mooie portretten van me 3 hondjes.
Natalie V.
Snelle en zeer mooie levering
E V.
Dit was al mijn 2de bestelling en ik ben heel tevreden! Twee mooie portretten van onze lieve hondjes. Ik raad het iedereen aan en ben van plan nog een portret te bestellen :)
Claudia M.
Heel mooi geworden
Jeffrey B.
Snel bestellen met goeie afdruk voorbeelden en na controle per email was super, zelfs wat kunnen laten aanpassen.
Aanrader dus :)
Elodie F.
Très contente de mon achat. Le portrait est joli et la commande et la livraison se sont bien passées.
Jana H.
Gewoon een super mooi portrait geworden!
Inka v.
Super mooi geworden
En goede servies!
Anna S.
het beeld stal mijn hart.
Esmee T.
Had deze voor een kroeg eigenaar besteld.
En hij vond hem geweldig, en deze gaat hij een mooi plekje geven in de kroeg want het is zijn prinsesje. En yara loopt altijd overdag in de kroeg rond
Kimberley L.
Tweemaal besteld om zo een herinnering te creëren. Na een gevraagde aanpassing passen de schilderijen perfect bij elkaar ondanks ze op verschillende momenten zijn besteld. Voor mij een speciale manier om een herinnering vast te leggen
Sebastian G.
Heel mooi gemaakt, ben erg tevreden met het resultaat en de kwaliteit.
Patrick C.
Erg blij met het resultaat! Na 1 kleine kosteloze aanpassing was het perfect!!
Wieke H.
Ontzettend blij mee! Een echte eyecatcher in ons huis.
Freek D.
Hartverwarmende foto geen woorden voor bedankt
Suzan S.
Onlangs een bestelling geplaatst. Ik wist niet goed wat ik moest verwachten. Al snel kreeg ik een voorbeeld van het concept doorgestuurd en was enorm tevreden over de snelle service. Vervolgens was de bestelling enorm snel binnen en in het echt ziet het er nog beter uit! enorm tevreden en zou hier zeker nog eens bestellen
Ingrid V.
Het was snel binnen de digitale versie. Helaas duurde het andere wat langer maar o wat een mooi resultaat
Ruben V.
Wij hebben jammer genoeg afschijnt moeten nemen van onze Hector dankzij jullie hebben we een mooi aandenken aan hem die hem weergeeft zoals hij is.
Chemene D.
De lijst mocht wel sterker
Vera B.
Heel erg mooi!! Snelle levering en goede kwaliteit!
Veronique V.
Geweldig mooi en snel geleverd !
Sjra S.
Hoi, hoi Petsportrait-team,
We hebben vandaag julie tekening als kado aangeboden aan onze familie die er erg mee aangedaan waren❤️❤️❤️. Mede omdat Bo begin dit jaar is overleden. Ze zijn er heel erg blij. Heel hartelijk dank, super ❤️
Met vriendelijke groet,
Sjra Schilder
René L.
Waren er heel blij mee
Tobias V.
Mijn goede vrienden zijn er erg blij mee. Top resultaat en goede service. Toen ik zelf te laat was met het bestellen, zorgden de makers er toch nog voor dat ik een voorbeeld bestand kon geven voor de verjaardag. 5/5 sterren voor de fijne service en het resultaat!
Denis C.
Leuk en heel mooi gedaan.
Ik ben blij met deze aankoop.
Daniëlle V.
Blij met deze knapperds! Goede service, echt een aanrader!